شناسهٔ خبر: 24980 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز احداث ساختمان‌های ثبت احوال قلعه گنج، منوجان، عنبرآباد و رودبار در کرمان جنوبی

احداث راهدارخانه مدیر حوزه فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان از آغاز عملیات احداث ساختمان های ثبت احوال قلعه گنج ، منوجان، عنبرآباد و رودبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، محمدرضا کردساردوئی مدیر حوزه فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: پروژه احداث ساختمان ثبت احوال قلعه گنج با زیربنای ۴۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و همچنین پروژه احداث ساختمان ثبت احوال منوجان با زیربنای ۴۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و پروژه احداث ساختمان ثبت احوال عنبرآباد با زیربنای ۴۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۱۱۲۵۰ متر مربع از خرداد ۹۵ کلنگ‌زنی شده و تاکنون عملیات پی‌کنی و پی‌ریزی این پروژه‌ها به اتمام رسیده و آماده آرماتور بندی فنداسیون است.

پروژه احداث ساختمان ثبت احوال رودبار با زیربنای ۶۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع نیز از خرداد ۹۵ کلنگ زنی شده و تاکنون عملیات اجرای فنداسیون آن به اتمام رسیده است و هم اکنون در مرحله اجرای اسکلت است.

وی افزود: با احداث این ساختمان‌ها وضعیت خدمات رسانی به مراجعین با کیفیت بهتر انجام و کارکنان با آسایش بیشتر می‌توانند به مردم خدمت رسانی کنند.​

نظر شما